בחירת מכונת קפה

בין אם אתה חדש בקפה, או שאתה רק מחפש מכונת קפה חדשה, יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאתה קונה. טיפים אלה יעזרו לכם לבחור מכונה שתעבוד טוב עבורכם והתקציב שלכם.

איזו מכונת קפה הכי טובה למתחילים?

בין אם אתה שותה קפה בפעם הראשונה או אנין אספרסו, יש לך מכונה בחוץ. עם זאת, יתכן שלא תדע באיזה מהם לבחור. עליכם לחפש את מכונת הקפה הטובה ביותר לתקציב וסגנון הקפה שלכם. מכונת האספרסו הביתית הטובה ביותר למתחילים צריכה להיות קומפקטית, ניתנת לתכנות וקלה לשימוש.

כדאי לחפש מכונת קפה עם מערכת לניקוי עצמי. זה ימנע מתייבשות של שאריות חלב בצינורות. באופן דומה, תרצו לחפש מכונה עם חלב מובנה. אלה יאפשרו לך להכין סלטות ושוקולד חם מבלי שתצטרך להשתמש במכונה נפרדת.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כוח הקפה. לרוב המכונות יש מגוון הגדרות שיאפשרו לך להתאים אישית את כוס הקפה שלך. עם זאת, עליך גם לחפש מכונה עם ממשק היי-טק המאפשר לך להתאים בהתאמה אישית של פולי הקפה שלך. אתה יכול גם לבחור במכונה עם מטחנה מובנית.

חובה נוספת היא מכונה עם פורטאפילטר להטמעה עצמית. זה יאפשר לך לטעון את שטחך לפני שתתבשל ולהפחית את הסיכוי לטעות. זה גם יאפשר לך לאלף את הזעיר ביותר של השטח.

זה יכול להיות רעיון טוב לחפש מכונה עם חיוג בקרה לתכנות ומסך LCD. עליכם לשקול גם כמה הגדרות טחון יש.

איך למצוא מכונת קפה שמתאימה לך?

בין אם אתה עובר לחפירות משלך, או שזה עתה מצאת הרבה מאוד במכונת קפה, תרצה לדעת איך להפיק את המרב מהצעצוע החדש שלך. למרבה המזל, יהיו לך אפשרויות רבות לבחירה. אתה יכול ללכת על מודל אומן יוקרתי, או להסתפק במשהו קצת יותר זול. ללא קשר למה שאתה מחליט לעשות, ישנם כמה צעדים פשוטים לעקוב אחר חווית שתיית קפה חלקה.

תרצה לוודא שתקבל מכונה שמתאימה לתקציב שלך ולשטח המטבח שלך. לדוגמה, מכונה ג'ינורמית עם מטחנה מובנית עשויה להיות לא באה בחשבון. לרוב, תרצו ללכת עם מכונה עם עיצוב דק. תלוי בתקציב הקפה שלך, תרצה משהו שיכול לחשוף את המשקה האהוב עליך תוך זמן קצר. מסיבה זו, תרצו ללכת עם מכונות לתכנות.

הדרך הטובה ביותר להבין מה הכי טוב לבית שלך היא לעשות קצת מחקר, וללמוד מה הטעם שלך. לדוגמה, ייתכן שתגלה שתיהנה מהבישול הטוב ביותר ממכונת אספרסו אם אתה נמצא במשקאות מבוססי חלב. מצד שני, סביר להניח שיהיה לך יותר מזל עם מכונת קפה טפטוף אם אתה נכנס לקפה עם שמנת וסוכר.

אילו סוגים של מכונות קפה יש?

בחירת מכונת קפה ביתית יכולה להיות מבלבלת. ישנם מאות דגמים שונים זמינים. אתה צריך לקחת בחשבון כמה אנשים אתה תתבשל וכמות הקפה שאתה אוהב. אם אתם מתכננים לחלוט עבור אנשים מרובים, עדיף להשקיע במודל גדול יותר. אתה יכול גם לבחור יצרני קפה אוטומטיים, שנועדו להכין את הצלייה האהובה עליך במהירות ובקלות.

יצרני קפה טפטוף הם הסוג הנפוץ ביותר. הם קלים לשימוש ויש להם מוניטין של היותם לא יקרים. הם יכולים לחלוט כוס קפה טובה לאחד עד ארבעה אנשים תוך מספר דקות בלבד. הם גם קלים לניקוי.

מכונות קפה POD הן בחירה פופולרית נוספת. הם משתמשים בתרמילי קפה שנמדדו מראש. כדי לחלוט, אתה מכניס את התרמיל ולחץ על כפתור. לאחר מכן משוחרר הקפה במים. הם קלים לשימוש והם נהדרים למשפחות שאין להם הרבה מקום.

יש גם יצרני קפה שיש בהם חלב חלב מובנה בתוכם. הם יכולים לחלוט לאטס, שוקולד חם וקפה על בסיס חלב אחר. חלק מהדגמים המתקדמים יותר אפילו יתבשלו בטמפרטורה ספציפית. אתה יכול גם לבחור מכונה שיש לה מערכת לניקוי עצמי למניעת הצטברות שאריות חלב בצינורות.