מתי כדאי לשתות יין?

קניית יין בתפזורת יכולה להיות דרך מצוינת לחסוך כסף וליהנות יותר מהמשקה האהוב עליך בבת אחת. אבל כמה בקבוקים יש באריזה? ומהי הדרך הטובה ביותר לקנות יין אם אתם מחפשים לחסוך כסף? יש לנו את התשובות!

כמה יינות יש במארז ?

מארז יין הוא 12 בקבוקים. זה הגודל הסטנדרטי ליין, וזה גם הגודל הנפוץ ביותר. המילה "מארז" משמשת לעתים קרובות כדי להתייחס לכמות זו של יין מכיוון שהיא מזכירה לנו משהו שהיינו רואים בארגז או קופסה ישנים:

אז אם אתה מחפש משהו יותר ספציפי מאשר רק "חבורה", אז שקול להזמין מארז כרכישה הבאה שלך! אתה יכול לקנות יין בהמון גדלים שונים, מבקבוק בודד ועד למארזים ומעלה, אבל מארז הוא הגודל הנפוץ ביותר. אתה יכול לקנות יין בהמון גדלים שונים, מבקבוק בודד ועד למארזים ועוד. אבל מארז הוא הגודל הנפוץ ביותר מכיוון שהוא חסכוני ונוח לאחסון בבית או לקחת למסיבות.

מארז סטנדרטי מכיל 12 בקבוקי יין, מה שאומר שתמיד יהיה לך מספיק לארוחת הערב הבאה שלך או למפגש עם חברים. ואם אתם מצטיידים לאירועים מיוחדים כמו חג ההודיה או ארוחת חג המולד, קנייה במארז היא גם דרך קלה להבטיח שכולם יקבלו בדיוק את מה שהם רוצים מבלי שיישאר יותר מדי אחרי החגים!

האם כדאי לרכוש מארז יין לעצמך ?

אם אתה חושב לקנות מארז יין לעצמך או למישהו אחר, אל תדאג! זה בהחלט רעיון לא רע לקנות מארז יין עבור עצמך או עבור חובב היין האהוב עליך.

למה? ובכן, קודם כל כי זה כיף לקבל בקבוקי יין טעימים בדואר ואז לשתות אותם עם חברים ובני משפחה. אבל גם בגלל שקניית מארזים זולה יותר מקניית בקבוקים בודדים (אם כי יש כמה חריגים). אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי חלוקת העלות עם חברים, כך שכל אדם קונה פחות בקבוקים בנפרד, אך יש לו יותר מגוון כאשר הם ביחד.

חנויות יין מסוימות יציעו הנחות אם אתה קונה מספר בקבוקים בבת אחת. אם אתה מחפש את העסקאות הטובות ביותר על יין ויכול לחכות עד שיהיה לך מספיק כסף לקנות מארז שלם, זו אולי הדרך ללכת. אם אתה מחפש לנסות סוגים שונים של יין אבל לא רוצה לקנות מארז שלם, רכישת בקבוק בודד בכל פעם היא האפשרות הטובה ביותר שלך. אם אתה רוצה לחסוך כסף ולקנות בכמויות גדולות, קניית מארז יכולה להיות דרך מצוינת לקבל יותר תמורה עבור הכסף שלך.

חנויות מסוימות יציעו הנחות אם אתה קונה מספר בקבוקים בבת אחת. אם אתה מחפש את העסקאות הטובות ביותר על יין ויכול לחכות עד שיהיה לך מספיק כסף לקנות מארז שלם (או אפילו שניים)

מה כדאי לדעת כדי לרכוש מארז יין ?

אם בחנות האהובה עליכם אין מכירות, קנייה ישירות מהיקב היא אפשרות נוספת שיכולה לחסוך לכם כסף. לעתים קרובות תגלו שרכישת יין באינטרנט תעלה פחות ממה שהיה עולה בחנות. הסיבה לכך היא שאין דמי משלוח ואין מיסים – אתה תשלם רק על מה שכתוב בקבלה שלך בעת הצ'ק-אאוט! בנוסף, אם אתה גר קרוב מספיק, אולי כדאי לשקול לנסוע לשם כדי לאסוף כמה בקבוקים במקום לחכות להם בדואר (או לשלם תוספת עבור משלוח מזורז).

אם כל השאר נכשל: שאל מסביב! ייתכן שהחברים שלך יוכלו להמליץ על מקום טוב ליד בתיהם שבו הם קונים יינות משלהם במחירים מוזלים או אפילו לתת דוגמיות חינם מדי פעם . רכישה בכמויות היא לרוב זולה יותר מקניית בקבוק אחד בכל פעם.

רכישה בכמויות היא לרוב זולה יותר מקניית בקבוק אחד בכל פעם. אם אתה מעוניין לחסוך כסף על רכישות היין שלך, שקול לקנות ישירות מהיקב או לרכוש במבצע . אתה יכול גם לחסוך כסף על ידי קניית מארזי יין במקום בקבוקים בודדים. אמנם אפשרות זו לא מושכת את כולם, אך יש לה את היתרונות שלה:

אם אתה רוצה לקנות יין בתפזורת ולחסוך כסף, רכישת מארז היא הדרך ללכת. אתה יכול למצוא מארזים של יין בחנויות רבות ושונות וקמעונאים מקוונים, והם בדרך כלל זולים יותר מקניית בקבוקים בודדים. אם יש לך מספיק כסף שנחסך או שאתה מוכן לחכות עד שהמכירות יגיעו כדי שתוכל לקנות יותר מארז אחד בבת אחת, זו עשויה להיות האפשרות המושלמת עבורך!

לפרטים נוספים : https://winebox.co.il/